Cinema
Cinema
Asegúrate de que o pos na película

Asegúrate de que o pos na película

A carreira de Todd Haynes, un dos cineastas estadounidenses máis importantes das últimas tres décadas, está conformada por tres grandes bloques, tendencias ou obsesións. Por unha banda, temos o seu achegamento ao cinema como experimento, xa sexa dende as marxes...

Xosé Zapata, cineasta. “Hai que apostar pola formación e o investimento público para impulsar a animación galega”

logo-tempos-exclusivo Xosé Zapata, cineasta. “Hai que apostar pola formación e o investimento público para impulsar a animación galega”

Xosé Zapata é un dos cineastas galegos máis recoñecidos. Gañador o Premio Goya 2021 á mellor curtametraxe de animación por The Monkey, fálanos dos seus próximos proxectos, nalgún dos que foi quen de involucrar a Woody Allen, e nos dá a súa visión sobre a situación actual da animación galega.

Este contido é exclusivo para subscritores
Seguir lendo
Desfrutar do cotiá mentres se pode

Desfrutar do cotiá mentres se pode

A memoria é un tema recorrente no cinema dos derradeiros anos. Sen ir máis lonxe, unha das películas máis importantes do ano pasado, Cerrar los ojos, a primeira longametraxe de Victor Erice dende os 90, xira en torno á perda e a recuperación da memoria. Dende o terreo...

O mundo derrúbase e nós namorámonos

O mundo derrúbase e nós namorámonos

Dende a radio chegan novas sobre a invasión rusa de Ucraína. Nun Helsinki outonal, gris, triste e trasnoitado, un home alcohólico que vive nunha caravana xunto a outros compañeiros de traballo e unha muller que lidia coa explotación laboral e malvive nun piso ínfimo...

O cine e a historia

O cine e a historia

A polémica suscitada polo Napoleón de Ridley Scott é tan vella como o cine de xénero histórico. Cando se discute o rigor ou fidelidade da recreación que o director británico fai da traxectoria vital do emperador francés, semella esquecerse que non é nin pretende ser...

Napoleón, segundo Ridley Scott

Napoleón, segundo Ridley Scott

Non é doado facer unha crítica do filme Napoleón. Malia as aparencias, é máis difícil do que semella, xa que a estrutura argumental desta película de Ridley Scott non é tan simple como a que parecería ficar dividida entre a trama erótico-sentimental de Napoleón e mais...

“Matar ao Presidente”: documental ou ficción?

“Matar ao Presidente”: documental ou ficción?

En ocasión do 50 aniversario da morte en atentado de Luis Carrero Blanco emitiuse estes días unha miniserie documental de tres capítulos, titulada “Matar o Presidente”, de Eulogio Romero e sobre unha vía de investigación-especulación dos xornalistas Carlos Estévez, Ernesto Villán, Antonio Rubio, Paco Mármore… e a colaboración de Pilar Urbano. Se vos interesa o rigor recoméndovos que non o vexades.