Foise Gene Hackman. Hai actores cun talento tan descomunal que calquera dos seus actos, dos seus xestos, dos seus diálogos, dos seus movementos é unha lección de interpretación.

Foise Gene Hackman. Hai actores cun talento tan descomunal que calquera dos seus actos, dos seus xestos, dos seus diálogos, dos seus movementos é unha lección de interpretación.
Dúas enfermeiras comparten piso nunha Mumbai caótica, masificada, chea de vida e fermosa a pesar da súa hostilidade, sobre todo, para as mulleres. Payal Kapadia cóntanos o día a día de ambas. Prabha está casada cun home que leva moito tempo emigrado en Alemaña e non é...
O pasado ano volveu demostrar que o cinema galego conta cunha amplitude de rexistros creativos certamente admirable. Así o evidencian as distintas producións estreadas nas salas de cinema, cuxa diversidade incluía realidades coma o cinema de autor o cinema de acción, o thriller ou a comedia disparatada. No entanto, o verdadeiro protagonismo deste último ano recaeu no xénero documental.
Foi un dos premios Cineuropa da edición deste ano do certame compostelán. Vén de gañar con La parra o Premio Alquimias na SEMINCI de Valladolid, logo irá ao Fetival de Xixón, ao festival Márgenes e terá senllas presentacións no Museo Reina Sofía e no MUSAC de León. Alberto Gracia mantense nun delicado equilibrio entre a experimentación e a narratividade convencional, e sempre dende unha honestidade radical dun pensamento propio aplicado ao cinema.
Parthénope, de Paolo Sorrentino, é un filme de plástico no que o fondo perde valor e a posta en escena pasa a ter un primeiro lugar en importancia (cando falo de posta en escena fágoo nun sentido amplo, comezando pola música da película). A película devén nun divertimento frívolo.
Na primeira secuencia de Querer, un rapaz pídelle explicitamente o seu consentimento á súa parella para ter sexo. Un podería pensar que se trata dunha carta presentación rotunda para unha serie que xira en torno a esta cuestión. Pero esta miniserie dirixida e...
Unha muller enfróntase a un cancro terminal e decide poñer fin a súa vida antes de que esta lle resulte inhabitable. Para ilo, pídelle axuda a unha vella amiga coa que retomou o contacto mentres avanzaba a súa enfermidade. Ambas refúxianse nunha incrible casa chea de...
A programación desta trixésimo oitava edición tivo o mérito de poñer a dialogar o mellor dos filmes actuais cunha mostra daqueles outros que foron capaces de retratar o seu propio tempo, de achegar reflexións que seguen vixentes. O mesmo cando reflectía a realidade dun determinado momento histórico que cando amosaba o noso mundo, Cineuropa acolleu un bo feixe de miradas coas que interpelar ao espectador.
A mostra Mares da Fin do Mundo confírmase, a pesar da súa xuventude, como un dos festivais de cinema imprescindibles do calendario galego. Estamos ante unha cita que se define por un firme compromiso co mar e coa súa defensa, o que lle confire un valor engadido á súa programación. Clausurada recentemente a súa sétima edición (30 de setembro-3 de novembro), os seus principios mantéñense máis sólidos que nunca, demostrando que é posible medrar como evento sen renunciar aos seus valores fundamentais.
Unha estrela decadente é desaloxada da última trincheira da súa fama agretada: un programa televisivo de aerobic. O motivo? O seu corpo xa non é novo e, polo tanto, tampouco resulta atractivo para a sociedade patriarcal de consumo. No seu momento máis baixo, unha...