Xan Daniel García Rodríguez
Xan Daniel García Rodríguez
Napoleón, segundo Ridley Scott

Napoleón, segundo Ridley Scott

Non é doado facer unha crítica do filme Napoleón. Malia as aparencias, é máis difícil do que semella, xa que a estrutura argumental desta película de Ridley Scott non é tan simple como a que parecería ficar dividida entre a trama erótico-sentimental de Napoleón e mais...

Medo ao descoñecido

Medo ao descoñecido

Intriga, claustrofobia, suspense, angustia, terror. Cinco palabras que valerían como unha síntese do amoreamento de emocións e sensacións que probablemente experimente o espectador do filme “O estraño”, dirixido polo australiano Thomas M. Wright. Unhas sensacións que evocará a moitos cinéfilos títulos como “A Semente do Demo” ou “O Resplandor”, “A fiestra indiscreta” ou “Psicose”. [Un artigo de Xan Daniel García Rodríguez]

O triángulo da tristura

O triángulo da tristura

Os termos nos que aparentemente está formulada esta película poden parecer maximalistas e radicais, pero a súa esencia non ten nada diso. Existe unha sátira dunha serie de colectivos, como os inmensamente ricos, os oligarcas rusos, os traficantes de armas, os modelos de pasarela... Existe tamén sátira de técnicas socialmente rampantes, coma o fomento da productividade. Pero non confundamos!, a sátira de Östlund podería dirixirse a calquera outro grupo.

Este contido é exclusivo para subscritores
Seguir lendo