Conversar con este cineasta, quen tamén pregunta a quen fai as preguntas, implica unha deriva constante cara o transcendentalismo, mais o que importa é que, deste xeito, as películas desfrútanse máis e compréndense mellor.

Conversar con este cineasta, quen tamén pregunta a quen fai as preguntas, implica unha deriva constante cara o transcendentalismo, mais o que importa é que, deste xeito, as películas desfrútanse máis e compréndense mellor.
Alfonso Zarauza leva trinta anos facendo cine. Un camiño de vivencias persoais levadas á pantalla e de sabedoría no traballo artístico sobre os espazos, sexa Compostela ou sexa a illa de Ons. Desa dura e longa aprendizaxe falou neste entrevista.
Foi un dos premios Cineuropa da edición deste ano do certame compostelán. Vén de gañar con La parra o Premio Alquimias na SEMINCI de Valladolid, logo irá ao Fetival de Xixón, ao festival Márgenes e terá senllas presentacións no Museo Reina Sofía e no MUSAC de León. Alberto Gracia mantense nun delicado equilibrio entre a experimentación e a narratividade convencional, e sempre dende unha honestidade radical dun pensamento propio aplicado ao cinema.
A programación desta trixésimo oitava edición tivo o mérito de poñer a dialogar o mellor dos filmes actuais cunha mostra daqueles outros que foron capaces de retratar o seu propio tempo, de achegar reflexións que seguen vixentes. O mesmo cando reflectía a realidade dun determinado momento histórico que cando amosaba o noso mundo, Cineuropa acolleu un bo feixe de miradas coas que interpelar ao espectador.
Xisela Franco presentou no último Festival de Málaga "Amas da terra", unha peza breve na que as miradas e as voces de distintas mulleres mergullan ao espectador nos labores da horta.
O éxito de Jaione Camborda con “O corno” leva o audiovisual galego a unha nova fronteira. Falamos con ela desta historia sobre os corpos, os xestos e as miradas das mulleres en tempos de prohibicións aínda non esquecidos.