Afonso Becerra de Becerreá
Afonso Becerra de Becerreá
Escenas do Cambio 2025. Accións compartidas  

Escenas do Cambio 2025. Accións compartidas  

Van once edicións de Escenas do Cambio, o festival de teatro, danza e arte en acción da Cidade da Cultura. Unha cita que, como o seu propio nome indica, se caracteriza por unha programación que vai alén dos formatos máis tradicionais do que adoitamos entender por teatro ou danza. Dos festivais de artes escénicas que hai na actualidade en Galiza este é o que ofrece propostas máis desafiantes, no que se refire ás linguaxes escénicas, á enxeñaría do espectáculo e aos pactos de xogo que se establecen coa recepción.

Os paus e a clase obreira

Os paus e a clase obreira

O teatro dramático, que lle pon un espello ao mundo, tense ocupado dos conflitos arredor do mundo laboral. Pero poucas veces o conseguiu facer dun xeito non só crítico e humorístico, senón tamén rompendo o espello, xerando un movemento, no máis amplo sentido do termo,...

Vímoslle as orellas ao lobo

Vímoslle as orellas ao lobo

Non pasarán da Cía. Ártika de Vigo, con dramaturxia de Vanesa Sotelo e Tito Asorey, baseada en Biedermann e os incendiarios de Max Frisch, con dirección de Tito Asorey, é como unha ficción parabólica. Un pesadelo no que a candidez de Cándido, o cidadán de clase media...

Unha ruada especial

Unha ruada especial

Ruar do Colectivo VACAburra estreouse en coprodución coa 41ª MITCF de Cangas. Foi, como di o título, unha ruada e, por tanto, unha peza para exteriores. Non obstante, para ser unha ruada xogaba con moitos elementos que, aparentemente, lle poderían ir na contra ou,...

Roberto Pascual, Director da Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia

Roberto Pascual, Director da Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia

Co público asistente posto en pé, Roberto Pascual recibiu unha longa salva de aplausos tras anunciar que deixa a dirección da MIT. Unha espontánea homenaxe colectiva que premiaba non só a súa entrega profesional e persoal a un dos acontecementos con maior significación socio/cultural no País -dezaseis edicións, desde que se responsabilizou da Mostra no ano 2009 até agora-, tamén a súa capacidade para facer dela unha referencia de calidade entre os máis afamados festivais internacionais de teatro.