Co público asistente posto en pé, Roberto Pascual recibiu unha longa salva de aplausos tras anunciar que deixa a dirección da MIT. Unha espontánea homenaxe colectiva que premiaba non só a súa entrega profesional e persoal a un dos acontecementos con maior significación socio/cultural no País -dezaseis edicións, desde que se responsabilizou da Mostra no ano 2009 até agora-, tamén a súa capacidade para facer dela unha referencia de calidade entre os máis afamados festivais internacionais de teatro.
Afonso Becerra de Becerreá
Afonso Becerra de Becerreá
MIT Ribadavia 2024. O esplendor dramatúrxico aos corenta
Rematou a 40 MIT Ribadavia 2024 coa súa coprodución, con ButacaZero e o CDN de Madrid, de Iribarne, que pecha un ciclo. Así aconteceu o sábado 27 de xullo, con esa revisión teatral, en clave de sátira, de farsa, entre o Ubú President (Els Joglars, 1995) sobre a figura de Jordi Pujol, e Citizen (Chévere, 2011) arredor de Amancio Ortega.
[41º Festival de Almada] Compromiso e afectos
Polo Festival de Teatro de Almada pasan as máis novidosas aportacións creativas, impulsando novas propostas escénicas e provocando con elas debates e coloquios entre os profesionais e os públicos asistentes. Nesta ocasión, o noso cronista e director da revista galega de teatro Erregueté, Alfonso Becerra, recibiu no transcurso do festival e de mans dun xurado de expertos o premio Carlos Porto á prensa especializada.
A MIT Ribadavia e Roberto Pascual
A MIT de Ribadavia acaba de pechar a súa 40º edición. Un percorrido que deu para consolidar e prestixiar a Mostra dentro e fóra de Galicia. O seu director durante os últimos 16 anos, Roberto Pascual, vén de anunciar entre salvas de aplausos e recoñecementos que deixa a dirección da MIT. Cos deberes ben feitos.
Os actos e as profecías do CDG aos corenta
En 2024, o Centro Dramático Galego cumpre 40 anos e celébrao con diversas propostas. Un dos eventos centrais foi a súper produción Os actos e as profecías, con texto orixinal de Xacio Baño e Tamara Canosa e dirección desta última, que puxo sobre as táboas do Salón...
Escenas do CAMB10. Ecos e conexións
Kirenia, a directora da edición deste ano de Escenas do Cambio non escolleu espectáculos que comportasen forzar os espazos da Cidade da Cultura incrustando neles un teatro, buscou pola contra propostas nas que a acción se soubese adaptar e incluso enriquecer en sinerxía cos espazos arquitectónicos.
Baixo o abraio de Sobre
Sobre, de Ensalle Teatro, estreouse a fin de semana do 22, 23 e 24 de marzo de 2024. Ensalle brinca e desafía ese costume que temos de xustificar as artes escénicas e moitas outras cousas na vida polo tema ou os temas SOBRE os que versan. Así a preposición “sobre” é...
Para alucinar
Sarabela Teatro estreou en galego O dragón de ouro, dun dos dramaturgos máis prolíficos e prestixiosos da dramaturxia alemá actual, Roland Schimmelpfennig, traducido e representado en máis de corenta países.
Fraxilidade e fortaleza
Anda, Diana de Diana Niepce, con Bartosz Ostrowski e Joãozinho da Costa é un dos espectáculos máis fortes que teño visto, en canto ao impacto emocional. Diana Niepce é unha bailarina e coreógrafa que, tras un accidente ao caer dun trapecio, sufriu unha lesión medular....
Enerxías bonitas
Eu, fraude! parece un concerto, pero é unha actriz en acción e iso rompe os moldes. Non podía imaxinar mellor entrada de ano que este Eu, fraude!: un dálo todo en escena, cantándonos, contándonos e bailándonos desde unha liberdade enorme, que se pode sentir desde a platea.