Afonso Becerra de Becerreá
Afonso Becerra de Becerreá
Baixo o abraio de Sobre

Baixo o abraio de Sobre

Sobre, de Ensalle Teatro, estreouse a fin de semana do 22, 23 e 24 de marzo de 2024. Ensalle brinca e desafía ese costume que temos de xustificar as artes escénicas e moitas outras cousas na vida polo tema ou os temas SOBRE os que versan. Así a preposición “sobre” é...

Para alucinar

Para alucinar

Sarabela Teatro estreou en galego O dragón de ouro, dun dos dramaturgos máis prolíficos e prestixiosos da dramaturxia alemá actual, Roland Schimmelpfennig, traducido e representado en máis de corenta países.

Fraxilidade e fortaleza

Fraxilidade e fortaleza

Anda, Diana de Diana Niepce, con Bartosz Ostrowski e Joãozinho da Costa é un dos espectáculos máis fortes que teño visto, en canto ao impacto emocional. Diana Niepce é unha bailarina e coreógrafa que, tras un accidente ao caer dun trapecio, sufriu unha lesión medular....

Enerxías bonitas

Enerxías bonitas

Eu, fraude! parece un concerto, pero é unha actriz en acción e iso rompe os moldes. Non podía imaxinar mellor entrada de ano que este Eu, fraude!: un dálo todo en escena, cantándonos, contándonos e bailándonos desde unha liberdade enorme, que se pode sentir desde a platea.

A ecuación dese silencio

A ecuación dese silencio

As revolucións, a estas alturas, parecen accións que deben estar xustificadas e dirixidas por alguén, por un grupo, por un partido político, por unha estrutura. As revolucións deben ser útiles e até rendibles. As revolucións pódeas comprar unha grande empresa...